Vi använder en 14-dagars ångerrätt, vilket innebär att du har 14 dagar efter att ha mottagit din vara för att begära en retur.

För att vara berättigad till retur måste din vara vara i samma skick som du mottog den, oanvänd eller oanvänd, med etiketter och i originalförpackningen. Du behöver också ett kvitto eller köpbevis.

För att starta en retur, vänligen kontakta oss på . Om retur accepteras skickar vi instruktioner om hur och var du ska skicka paketet. Varor som returneras till oss utan att först begära retur kommer inte att accepteras. Om varan skickades direkt från vårt lager i Kina kan den också behöva returneras dit.


Köparen ansvarar för returfraktkostnader.

Kontakta oss på  när som helst för frågor om returfrakt.


Varorna förbereds automatiskt för leverans efter att ordern har lagts. Som ett resultat är det vanligtvis inte möjligt att avbryta beställningen när den har lagts. Om du behöver göra ändringar i din beställning, vänligen kontakta kundtjänst så snart som möjligt.


Skador och problem
Kontrollera din beställning vid mottagandet och kontakta oss omedelbart om varan är defekt eller skadad, eller om du har fått fel vara, så att vi kan bedöma och korrigera problemet.


Undantag / artiklar som inte kan returneras
- Produkter som underkläder, underkläder, hårprodukter, orala produkter och andra produkter som kommer i kontakt med huden omfattas inte av Celestés riktlinjer för återvändande hygien. Därför kan dessa produkter inte returneras om förseglingen är skadad.

Tyvärr kan vi inte acceptera returer för varor eller presentkort.

Vi är inte villiga eller skyldiga att delta i en tvistlösningsprocess för en konsumentkommitté.

Om kunden vägrar att ta emot leverans kommer paketet inte automatiskt att returneras till avsändaren. Som ett resultat kan vi tyvärr inte återbetala köpeskillingen vid avslag på godkännande.

Utbyta
Det snabbaste sättet att se till att du får det du vill ha är att returnera varan du har. När returen är godkänd gör du ett separat köp för den nya varan.


Återbetalning
Vi kommer att meddela dig när vi har tagit emot och granskat din retur, och meddelar dig om återbetalningen har godkänts eller inte. I så fall kommer återbetalningen automatiskt att överföras till den ursprungliga betalningsmetoden. Observera att det kan ta lite tid för banken eller kreditkortsföretaget att behandla och beställa återbetalning.

Leverans inte möjlig
Vi är inte ansvariga om paketet inte levererades till kunden av följande skäl:

1: Ofullständig adress / fel adress / fel telefonnummer.

2: Gick inte till paketbutiken i tid för att hämta paketet.

Paketet returneras inte automatiskt till avsändaren, utan till det utländska lagret. Efter 7 dagars leverans till det utländska lagret kommer paketet att förstöras.

Av denna anledning kan vi tyvärr inte ge en återbetalning.

Om kunden vill få paketet måste han / hon betala en returavgift på 8 €, annars förstörs paketet.

Den lokala kuriren kan ringas för att ordna en ny leverans:

Helthjem: 40064009